چگونه به گسترش زندگی از نفروپاتی دیابتی بیمار
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه به گسترش زندگی از نفروپاتی دیابتی بیمارچگونه به گسترش زندگی از نفروپاتی دیابتی بیمار

نفروپاتی دیابتی از عوارض شایع دیابت است، با توجه به پیچیدگی پاتوژنز، بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی به طور کلی دچار درد بیش از انواع دیگر بیماران کلیوی، حتی اگر آنها همان تابع از کلیه ها. کاهش عملکرد کلیه، بیماران انواع نشانه ها و عوارض، به طور جدی تحت تاثیر قرار تجربه کیفیت زندگی این بیماران است. بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی هنوز هم می تواند تا زمانی که آن باید زندگی خود را طولانی تر زندگی می کنند؟

بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی هنوز هم می تواند برای زندگی چه مدت؟ این امر به دلیل عوامل بسیاری از جمله شرایط زندگی، سبک زندگی، درمان و سلامت خود بیمار، و غیره. در حالی که ما نمی توانیم پاسخ دقیق به بیماران است، اما برخی از زندگی راهنمایی، که ما می تواند ارائه دهد به گسترش زندگی بیماران است.

بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی باید فعالانه جلوگیری از عوارض این بیماری، یکی دیگر از عوامل مهم است که زندگی بیمار را تحت تاثیر قرار است. ما باید فشار خون بیمار را کاهش می دهد، و کاهش سه بالاترین وضعیت بیمار، کاهش علائم پروتئینوری بیمار و به تاخیر انداختن بروز نارسایی کلیوی است.

کنترل دقیق قند خون، کنترل دقیق دیابت به حفظ سطح قند خون طبیعی است، بنابراین ممکن است تاخیر و یا حتی جلوگیری از وقوع و توسعه نفروپاتی دیابتی، کاهش افزایش در میزان فیلتراسیون گلومرولی، و بهبود UIA.

کنترل فشار خون بالا، فشار خون بالا به توسعه نارسایی کلیه کمک خواهد کرد، درمان ضد فشار خون موثر می تواند میزان کاهش در میزان فیلتراسیون گلومرولی کاهش دهد، کاهش دفع آلبومین ادرار. اغلب در ترکیب با دیگر عوامل ضد فشار خون مورد نیاز، دیگر عوامل ضد فشار خون مانند مسدودکننده های کانال کلسیم، دیورتیک ها، کلونیدین نیز موثر است.

اگر شما این کار، زندگی بیمار می توان توسعه یافته، البته، شما همچنین نیاز به درمان به موقع و موثر. اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی,فشار خون بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: